Інформація про доставку та оплату

Сервіс доставки Нова Пошта

  • Доставку замовлень сервісом Нова Пошта оплачує покупець.
  • Замовлення ми відправляємо в день оформлення або на наступний день (Зверніть увагу! Замовлення не відправляються у вихідні дні).
  • Ви завжди можете перевірити якість і відповідність товару, який замовляєте післяплатою.
  • Зверніть увагу! Комісію за накладений платіж (20 грн + 2% від суми замовлення) оплачує покупець!
  • Уточнити місце знаходження замовлення, можна на сайті сервісу Нова Пошта.
  • Способи оплати: Готівкою, Оплата при отриманні, Приват24, Безготівковий розрахунок.


Доставка кур'єром по Києву

  • Доставка кур'єром здійснюється з 10:00 до 18:00, з Пн. по Пт.
  • Вартість доставки 350 грн.
  • Доставка проводиться до входу в будівлю.
  • При сумі замовлення від 5000 грн. - доставляємо безкоштовно!
  • Способи оплати: Готівкою кур'єру, Приват24, Безготівковий розрахунок.


Самовивіз

Асортимент товарів, представлених на сайті, знаходиться як в наявності, так і доставляється на замовлення.

  • Проте, оформити резерв на товар, який вас цікавить вкрай рекомендується!
  • Наші менеджери розкажуть, покажуть, і допоможуть підібрати все, що Вам потрібно!
  • Способи оплати: Готівкою, Оплата при отриманні, Приват24, Безготівковий розрахунок.



Повернення товару

Товар повертається або обмінюється на аналогічний.

Правила повернення товарів:

Відповідно до ст.9 Закону, споживач має право обміняти непродовольчий товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо продавець не оголосив інший термін. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо ви плануєте повернути товар, будь ласка, не користуйтеся ним, стежте за тим, щоб була збережена коробка, пломби, документ, що засвідчує покупку.

Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

  • щ моменту придбання пройшло не більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
  • товар не входить до переліку тих, які не підлягають обміну.

Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови, і аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводять, враховуючи вартість товару на момент його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а при неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.