Гарантія на продукцію
Гарантійні терміни на продукцію
- Кухонні змішувачі - 2 роки.
- Кухонні мийки з нержавіючої сталі - 2 роки.
- Побутова техніка - 2 роки.
Ситуації в яких гарантія не поширюється
Кухонні змішувачі. Гарантія не поширюється на:
- Дефекти виробу отримані в результаті: • механічних пошкоджень;
- Дефекти поверхні виробу, що виникли в результаті дії хімічних, абразивних або інших речовин, які не передбачені в інструкції по догляду за даним виробом.
- Використання запасних частин від іншого виробника.
- Дефекти виробу, викликані попаданням всередину сторонніх предметів і відсутністю фільтрів очищення води від механічних домішок зі ступенем очищення не нижче 100 мікрон.
- Природний знос витратних матеріалів (прокладки, ущільнення, сальники, декоративні накладки, електричні лампи, аератори, Елементи живлення та інше).
• некваліфікованої установки (монтаж);
• ремонту сторонніми особами, які не мають потрібної кваліфікації для проведення таких робіт;
• використання змішувача не за його функціональним призначенням.
Кухонні мийки. Гарантія не поширюється на такі випадки:
- Непрофесійному встановленню виробу.
- Наявності механічних пошкоджень, що виникли в процесі експлуатації (подряпини, тріщини, вм'ятини та інші пошкодження).
- Наявності несправностей, що виникли в результаті непрофесійного ремонту, недотримання інструкції з експлуатації та догляду, транспортування, використання не за призначенням, операцій по установці і перевстановлення.
- Пошкоджені товару, що виникли в результаті природного зносу.
- Несправності, викликані незалежними від продавця причинами, такими як природні явища і стихійні лиха, пожежа і т. п.
- Пошкодження, що виникли в результаті використання миючих засобів, що містять абразивні речовини, розміщені на поверхню мийки надмірно розпечених предметів.
- Забруднення і плями вапняного нальоту.
Побутова техніка. Гарантія не поширюється на наступні випадки:
- На вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, перевезень, неправильної установки, а також порушення правил експлуатації.
- На зовнішні і внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм'ятини, потертості та інші механічні зовнішні пошкодження, виникли в процесі експлуатації.
- На вироби, що зазнали конструктивних змін в результаті втручання неуповноваженим на те осіб.
- На такі види робіт, як регулювання, чистка та інші заходи технічного обслуговування виробу, передбачені Інструкцією з експлуатації.
- На несправності, що виникли з незалежних від виробника причин, таких як перепади напруги в мережі живлення, вплив природних явищ або стихійних лих, пожежі, збиток, заподіяний тваринами або комахами, попадання всередину сторонніх предметів або рідини.
- На частини приладів, які легко б'ються: скло, пластмаса, лампи тощо.
В гарантійному обслуговуванні і ремонті може бути відмовлено в таких випадках
- Встановлення або ремонт виробу особами, які не мають відповідної кваліфікації;
- Внесення змін в конструкцію виробу;
- Неправильно просвердлені отвори;
- Використання виробу не за його функціональним призначенням;
- Недотримання інструкцій з монтажу, обслуговування та догляду за виробом.
Якщо виріб використовується в сфері громадського застосування, його гарантійний термін становить 6 місяців.
Регламент обслуговування побутової техніки
- Гарантійний термін на прилади обчислюється з дня роздрібного продажу. Якщо в гарантійному зобов'язанні відсутня печатка магазину з відміткою про дату продажу, гарантійний термін обчислюється з дня випуску приладу.
- Вимоги споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути пред'явлені протягом 24 місяців з дня початку дії гарантійного терміну за умови, що недоліки приладу не виникли внаслідок порушення споживачем правил використання, транспортування, зберігання приладу, дій третіх осіб , попадання всередину приладу домашніх тварин, комах або гризунів, а також дії нездоланної сили (пожежі, катастрофи тощо). Протягом гарантійного терміну ремонт несправних приладів здійснюється уповноваженими особами.
- Продавець не відповідає за недоліки, що виникли в результаті установки, монтажу і підключення приладів особою, яка не була уповноважена продавцем.
- Гарантія не поширюється на прилади з несправностями, які виникли внаслідок:
- істотних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації, включаючи пошкодженням заводського номера на приладі;
- ремонту приладу виробленого особою, не уповноваженою виробником;
- нестабільності електромережі та газопроводу, які відхиляються від встановлених меж українських стандартів;
- істотного негативного впливу навколишнього середовища.
- Несправні вузли приладів в гарантійний термін безкоштовно ремонтуються авторизованими центрами або замінюються на нові. Вирішення питання про доцільність їх заміни або ремонту залишається за пунктами авторизованого обслуговування.
- Стаціонарно підключені великі прилади ремонтуються за місцем підключення. Інші прилади, на які поширюються гарантійні зобов'язання, ремонтуються в пунктах авторизованого обслуговування.
- При виконанні гарантійних ремонтних робіт, гарантійний термін збільшується на час перебування приладу в ремонті. Зазначений час обчислюється з дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків. У разі обміну приладу, гарантійний термін на нього обчислюється заново з дня обміну.
- За якість гарантійного ремонту відповідальність несуть пункти авторизованого обслуговування.
Увага! Транспортні витрати, послуги з підключення, встановлення та запуску приладу оплачуються споживачем, якщо інше не передбачено умовами продажу приладу продавцем.
Увага! Гарантія не поширюється на частини приладів, які легко б'ються: скло, пластмаса, лампи, фільтри для кухонних витяжних шаф (очищувачів повітря, витяжок).
Умови гарантії не передбачають робіт по установці, підключенню і налагодженню обладнання, а також консультацій по експлуатації.
Гарантія дійсна тільки при наявності правильного заповнення гарантійного талона з відміткою найменування та артикулу виробу, печаткою магазину-продавця, датою продажу та підписом покупця.
У разі подання рекламації на виріб для проведення гарантійного ремонту необхідно пред'явити наступні документи: чек і правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням артикулу виробу, дати продажу і чіткою печаткою продавця. У разі втрати перерахованих документів, гарантійні претензії не розглядаються.
Гарантія діє по всій території України, і забезпечується мережею авторизованих сервісних центрів.